Regulamin sklepu internetowego MagicJoy
MAGICJOY wykonuje produkty zarówno własnego projektu, jak i według projektu użytkowników. Jakakolwiek modyfikacja aktualnej oferty oraz projekt autorski użytkownika nie podlega zwrotowi. Odpowiedzialność za autorski projekt, stworzony przez klienta, bierze na siebie kupujący. MagicJoy ze swej strony zapewnia najwyższą jakość wykonania autorskiego projektu, zupełnie nieodbiegającą od standardu produktów z portfolio. Reklamacje motywowane niezgodnością wymiarów nie będą uwzględniane, ponieważ produkty są wykonywane ręcznie.
Właścicielem Sklepu Internetowego jest Agnieszka Sarnecka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MJ Agnieszka Sarnecka z siedzibą w Rumi, przy ul. Kazimierskiej 10H/1, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki; NIP: 5832791753; REGON: 525508491.
Dane teleadresowe: tel.: +48 506 585 570; e-mail: magicjoy.pl@gmail.com; adres korespondencyjny: ul. Kazimierska 10H/1, 84-230 Rumia.
1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, dokonywania płatności oraz inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
Za pośrednictwem Sklepu Internetowego prowadzona jest sprzedaż detaliczna Towarów przez Internet. Sklep Internetowy dostarcza również bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną w formie: interaktywnego formularza składania Zamówienia.
Niniejszy Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany przed zawarciem umowy na stronie Sklepu Internetowego, a także – na żądanie Klienta – w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego.
Aby korzystać z usług Sklepu, Klient musi zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy.
W celu korzystania ze Sklepu Internetowego i realizacji Zamówienia, muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera, Safari z włączoną obsługą JavaScript, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli.
Klienta obowiązuje zakaz:
- dostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
- działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami;
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych Klientów.
Sprzedawca zapewnia ochronę przekazu elektronicznego oraz treści cyfrowych poprzez stosowanie środków technicznych i organizacyjnych, w celu ich zabezpieczenia, w szczególności danych przed ich pozyskaniem przez osoby nieupoważnione, w tym poprzez szyfrowanie SSL, hasła dostępu czy programy antywirusowe i przeciwko niechcianemu oprogramowaniu. Jednocześnie Sprzedawca wskazuje, że korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone przedostaniem się do systemu teleinformatycznego i urządzenia użytkownika szkodliwego oprogramowania, jak również nieuprawnionym dostępem do danych Klienta, w tym osobowych, przez osoby trzecie. W celu minimalizacji niniejszych zagrożeń, Klient powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne, np. z wykorzystaniem programów antywirusowych lub chroniących identyfikację użytkownika w sieci Internet. Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
2. Zamówienie
Zamówienia składa się drogą elektroniczną poprzez system sprzedażowy WooCommerce 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze od godz. 9:00 – 16:00.
Klient sporządza Zamówienie poprzez dodawanie Produktów do Koszyka. Skuteczne dodanie powoduje, iż w zakładce Koszyka zmienia się wskaźnik Produktów na liście Zamówienia. Koszyk można modyfikować. Po potwierdzeniu wyboru Produktu, Klient wskazuje w formularzu Zamówienia metodę i cenę dostawy, metodę płatności za Zamówienie, dane kontaktowe i wysyłki. Po skompletowaniu Zamówienia, Klient zatwierdza je oraz przesyła do Sprzedawcy poprzez uaktywnienie przycisku „Kupuję”.
Każdorazowo, przed wysłaniem Zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi wskazywane jest podsumowanie Zamówienia w celu jego potwierdzenia, tj. główne cechy świadczenia i łączna cena Zamówienia.
W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Zapłać”, istnieje możliwość wykrywania i korygowania błędów przez Klienta w Zamówieniu i jego modyfikacji, poprzez system sprzedażowy Sklepu Internetowego.
Po ww. momencie, Klient może zmienić Zamówienie, w szczególności skorygować błędy we wprowadzonych danych, do chwili nadania przesyłki z Produktem poprzez bezpośredni, niezwłoczny (telefoniczny) kontakt ze Sprzedawcą.
Składając Zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży wybranych przez niego Towarów, na warunkach wskazanych przez niego w Zamówieniu. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje poprzez przyjęcie tej oferty przez Sprzedawcę, w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia warunków Zamówienia, wysyłanych w wiadomości elektronicznej przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta w Zamówieniu.
Zamówienie jest poprawne, jeżeli Klient poprawnie uzupełni formularz Zamówienia oraz poprawnie poda dane kontaktowe, w tym prawidłowy adres, na który Produkt ma być przesłany.
Czas realizacji zamówienia Towaru wynosi maksymalnie do 15 dni roboczych. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się w momencie:
- płatności osobistej przy odbiorze – po złożeniu Zamówienia;
- przelewu bankowego – po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę;
- pozostałych – po potwierdzeniu otrzymanym przez Sprzedawcę od operatora płatności.
Czas realizacji Zamówień może się wydłużyć, o czym Sklep poinformuje osobną wiadomością.
Po ww. czasie Realizacji Zamówienia Produkt jest gotowy i przygotowany do wysłania.
3. Ceny i ograniczenia płatności
Ceny podane na stronach Sklepu Internetowego są cenami brutto (zawierają VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki. Łączna cena Zamówienia obliczana jest według wyborów dokonanych przez Klienta w formularzu Zamówienia, zgodnie ze stawkami tam wskazanymi.
Cena wiążąca wskazywana jest w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do Sprzedawcy.
Klient może wybrać jedną z następujących form płatności (formy płatności ograniczone są do):
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy (dane podawane są w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia oraz na stronie internetowej Sklepu);
- przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Paynow;
- gotówką – przy odbiorze osobistym.
Klient zobowiązany jest uiścić płatność za Zamówienie najpóźniej w terminie do 5 (pięciu) dni po złożeniu Zamówienia lub od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem płatności przy odbiorze.
Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT, na żądanie Klienta. Dokument sprzedaży stanowi potwierdzenie istotnych elementów złożonego Zamówienia.
Ceny podane w Sklepie Internetowym mogą ulec zmianie (np. w ramach akcji promocyjnej lub wyprzedaży Towarów). Warunki Zamówienia nie mogą ulec zmianie w stosunku do Klienta, który złożył ofertę w sposób wskazany w przedmowie Regulaminu, przed dokonaniem zmiany cenowej.
4. Wysyłka
Sklep realizuje Zamówienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Przesyłki dostarczane są w sposób wybrany przez Klienta, z zastrzeżeniem, iż dostarczanie Towaru ograniczone jest do form wskazanych przez Sprzedawcę w formularzu Zamówienia oraz w zakładce „Wysyłka”.
Koszt wysyłki Towaru uiszcza Klient. Koszt ten obliczany jest na podstawie cen dostawy wskazanych w formularzu Zamówienia oraz ilości zamawianych Towarów, również wskazywanej w formularzu Zamówienia. Po dokonaniu tych wyborów przez Klienta, koszt dostawy doliczany jest do kwoty Zamówienia w podsumowaniu. Koszty dostawy wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek od towarów i usług (VAT). Jeżeli Klient wybrał w formularzu Zamówienia opcję odbiór osobisty, wysyłka jest bezpłatna.
Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia.
Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta z chwilą jej wydania.
5. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia rzeczy przez Konsumenta w posiadanie lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Pobierz formularz odstąpienia od umowy.
Do zachowania niniejszego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu oraz wysyłanego Klientowi na jego adres e-mail. Skorzystanie przez Klienta z tego wzoru nie jest dla niego obowiązkowe.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania Produktu odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu odesłania Produktu. O fakcie odstąpienia od umowy Sprzedawca musi zostać poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy niezwłocznie.
Klient ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy ponosi Klient.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
6. Reklamacja
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady produktu na zasadach określonych przepisami ustawy Kodeks cywilny oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Polski.
Reklamację należy zgłosić poprzez wypełnienie „Formularza Reklamacji”, dostępnego na stronie internetowej Sklepu Internetowego www.magicjoy.pl w zakładce „Regulamin”, oraz odesłać wraz z reklamowanym Produktem oraz dowodem zakupu (paragonem albo fakturą) na adres: MJ Agnieszka Sarnecka, ul. Kazimierska 10H/1, 84-230 Rumia.
Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji Klienta, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej w miarę możliwości na bieżąco.
W przypadku gdy w Formularzu reklamacji Klient nie wskaże wymaganych informacji lub dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Sprzedawca zwróci się do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej z prośbą o niezwłoczne uzupełnienie danych reklamacji.
Klient, jeżeli Produkt ma wadę, może: a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również: a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; b) żądać usunięcia wady.
Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Jeśli Klient: a) żąda wymiany rzeczy na wolną od wad zamiast proponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady; b) żąda usunięcia wady zamiast proponowanej przez Sprzedawcę wymiany Produktu;
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedawca wykona wówczas obowiązki wynikające z rękojmi zgodnie z zaproponowanym przez siebie sposobem.
Koszt dostarczenia reklamowanego Produktu do Sprzedawcy, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, także koszt przesłania Towaru do Klienta, obciąża Sprzedawcę.
Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Pobierz formularz reklamacji.
7. Dane osobowe i polityka prywatności
Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę, w tym cele i podstawy prawne przetwarzania, jak również prawa osób, których dane dotyczą, zawiera Polityka prywatności dostępna pod adresem: [link-do-polityki-prywatnosci].
8. Zmiana Regulaminu
Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów prawnych lub technicznych.
Klienci zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w komunikacie wyświetlanym na stronie głównej przez 14 (czternaście) dni przed wejściem jego w życie. W tym czasie Klient musi ponownie zaakceptować lub odmówić akceptacji Regulaminu.
Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
9. Postanowienia końcowe
Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnego. Zobowiązania Klienta wynikające z Umowy spełnione są w momencie uiszczenia należności za Produkt i dostarczenia oraz odbioru Produktu, dokonanych zgodnie z Zamówieniem.
Znaki towarowe oraz inne dostępne w Sklepie Internetowym materiały stanowią przedmiot praw wyłącznych, w szczególności ochrony praw autorskich i praw własności przemysłowej. Wykorzystywanie materiałów udostępnianych w Sklepie Internetowym w jakiejkolwiek formie wymaga każdorazowo zgody Sprzedawcy. W razie sporu ze Sprzedawcą, Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
Sprzedawca zastrzega, że kolory na zdjęciach Produktów umieszczonych na stronie Sklepu Internetowego www.magicjoy.pl mogą różnić się od rzeczywistych. Wynika to z różnic wyświetlania barw przez różne urządzenia elektroniczne. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieuwzględniania reklamacji składanych pod pretekstem niezadowolenia z produktu z powyższego powodu. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Data wejścia w życie Regulaminu: 15 października 2025 r.
