Zwroty i reklamacje

Zwrot produktu (prawo odstąpienia od umowy)

Masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny

Jeśli kupujesz jako konsument, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania – bez podawania powodu i bez żadnych kar.

Jak zwrócić produkt?

  1. Wyślij nam oświadczenie o odstąpieniu (możesz użyć naszego formularza lub napisać własne)
  2. Odeślij produkt w ciągu 14 dni od wysłania oświadczenia
  3. Otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas oświadczenia (lub produktu, jeśli wyślesz go później)

📄 Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Ważne informacje:

  • Koszt odesłania produktu pokrywasz samodzielnie
  • Zwracamy: cenę produktu + koszt najtańszej dostępnej u nas formy dostawy
  • Odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza sprawdzenie jego właściwości
  • Zwrot płatności następuje na konto bankowe lub kartę, z której dokonano płatności

Kiedy NIE możesz zwrócić produktu?

Prawo odstąpienia nie obowiązuje w przypadku:

  • Produktów rozpakowanych, które ze względów higienicznych lub zdrowotnych nie mogą być zwrócone
  • Produktów personalizowanych lub wykonanych na specjalne zamówienie
  • Produktów w zapieczętowanych opakowaniach, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych (dotyczy niektórych kategorii produktów)

Reklamacja (wady produktu)

Twoje prawa – masz 2 lata na reklamację

Jeśli produkt ma wadę, możesz złożyć reklamację w ciągu 2 lat od otrzymania towaru.

Co możesz żądać?

  1. Naprawy produktu
  2. Wymiany na nowy, wolny od wad
  3. Obniżenia ceny (gdy naprawa i wymiana nie są możliwe lub trwają zbyt długo)
  4. Zwrotu pieniędzy i odstąpienia od umowy (gdy wada jest istotna)

Jak złożyć reklamację?

  1. Wypełnij Formularz reklamacji dostępny na stronie
  2. Wyślij go razem z:
    • reklamowanym produktem
    • dowodem zakupu (paragon lub faktura)
    na adres:
    MJ Agnieszka Sarnecka
    ul. Kazimierska 10h/1
    84-230 Rumia
  3. Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania
  4. Poinformujemy Cię mailowo o decyzji

Ważne:

  • Koszty wysyłki reklamowanego produktu pokrywamy my
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwracamy też koszt odesłania produktu do Ciebie
  • Jeśli brakuje informacji w formularzu, skontaktujemy się z Tobą mailowo

📄 Pobierz formularz reklamacji

Potrzebujesz pomocy?

Masz pytania dotyczące zwrotu lub reklamacji?
Skontaktuj się z nami: [adres email] lub [numer telefonu]


Powyższe uprawnienia przysługują na podstawie:

  • Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
  • Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny

Dołącz do Klubu JOY i odbierz darmową dostawę

Dołącz do społeczności JOY i jako pierwsza poznaj nowe kolory nerek i etui. Twoje pierwsze zamówienie wyślę za darmo!

Zapis na newsletter